اس ام اس های عاشقانه جدید

 عکس   اس ام اس های عاشقانه جدید آذر ماه ۸۹

زمانی کوه بودم ! حالا دیگر آدم شده ام ، می رسیم به هم ؟

.

.

.

گر تو گرفتارم کنی / من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی / در اوج بیماری خوشم . . .

.

.

.

در انتهای نگاهت کلبه ای میسازم تا مبادا بگویی

از دل برود هر آنکه از دیده برفت . . .

.

.

.

آنان که پاره های روح خویش را برای التیام به دیگران میبخشند

از همه به خدا شبیه ترند . . .

.

.

.

دل داده ام بر باد ، هرچه بادا باد / مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد

ای عشق از آتش نسب داری / تنها تو میمانی ، ما میرویم از یاد . . .

.

.

.

پی نجوای رفتن نباش ، در غیبت لبخند تو گم می شوم . . .

.

.

.

رفیق خوب پزشک زندگیست ، تا آخر عمر مریضتم رفیق !

 

.

.

.

چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده ، کاش نگاهت یک قدم نزدیک تر بود !

.

.

.

امواج نگاهت اعتیاد آور بود / زیبایی تو فراتر از باور بود

در قاب نگاه چشم من لبخندت / لبخند ژوکوند ، بلکه زیباتر بود . . .

.

.

.

سلام ای عصاره ی خلقت که از فراز نیزه به زمین تشنه ی محبت چکیدی

و تاریخ را سیراب عشق کردی . . .

.

.

.

تا کی به تمنای وصال تو یگانه / نذری بپزم ، پخش کنم  خانه به خانه !؟

.

.

.

چه کنم تو سلطان جهانی و من درویش خرابات ، تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب . . .

.

.

.

گر همسفر عشق شدی مرد خطر باش ، هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش . . .

.

.

.

اگر بدانی چقدر سخت است یاد بودنت در عمق وحشت نبودنت ، مرا هرگز اینگونه رها نمی کردی . . . 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد